۲۲:۰۶

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

خبر خوش وزیر نفت برای کارکنان مناطق عملیاتی در هفته دولت

خبر خوش وزیر نفت برای کارکنان مناطق عملیاتی در هفته دولت
وزیر نفت گفت: با برگزاری نشست شورای حقوق و دستمزد، تصمیم‌های مؤثری برای افزایش سقف حقوق و مزایای کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی صنعت نفت اتخاذ شد.
کد خبر : ۲۱۶۶

به گزارش هاب‌صنعت؛ محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت با تبریک روز کارمند و هفته دولت به کارکنان صنعت نفت گفت: با برگزاری نشست شورای حقوق و دستمزد، تصمیم‌های مؤثری برای افزایش سقف حقوق و مزایای کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی گرمسیر و غیرگرمسیر صنعت نفت اتخاذ شد.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده برای افزایش سقف خالص حقوق و مزایای دریافتی کارکنان مناطق عملیاتی در سال جاری، نشست شورای حقوق و دستمزد روز سه‌شنبه(چهارم شهریور) تشکیل و تصمیم‌های مؤثری برای افزایش سقف حقوق کارمندان صنعت نفت در مناطق عملیاتی گرمسیر و غیرگرمسیر اتخاذ شد.

وزیر نفت ادامه داد: جزئیات این اتفاق خوب به‌زودی اعلام و تلاش می‌شود تعدیلات سقف خالص حقوق در اسرع وقت برای کارکنان مشمول اعمال شود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha