۱۴:۲۲

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

انبار نفت از شهران می‌رود

انبار نفت از شهران می‌رود
شهردار منطقه ۵ تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه انبار نفت در جنگ ۱۲روزه هم مورد حمله قرار گرفت، جابه‌جایی‌اش باید در اولویت مسئولان باشد.
کد خبر : ۲۱۵۷

به گزارش هاب‌صنعت؛ شهردار منطقه ۵ تهران با بیان اینکه با توجه به اینکه انبار نفت در جنگ ۱۲روزه هم مورد حمله قرار گرفت، جابه‌جایی‌اش باید در اولویت مسئولان باشد اظهار کرد: اخیرا نامه‌ای با امضای زاکانی درباره لزوم جابه‌جایی این انبار از داخل شهر به شورای امنیت ملی فرستادیم. در صحبت با مشاور وزیر نفت هم ایشان قول پیگیری دادند.

وی با بیان اینکه مسئله جابه‌جایی انبار نفت، در بلندمدت قابلیت اجرا دارد و ما برای ایمنی بیشتر اهالی منطقه اقداماتی انجام داده‌ایم افزود: تفاهمنامه‌ای هم با شرکت نفت امضا شد تا مسیر دسترسی کامیون‌ها به انبار نفت از داخل بافت مسکونی تغییر کند.

شهردار منطقه ۵ تهران با بیان اینکه قرار بر این بود که منابع مورد نیاز را شرکت نفت تامین کند و اجرای کار با شهرداری باشد ادامه داد: متأسفانه مسئولان شرکت نفت در این زمینه همکاری نمی‌کنند. 

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha