به گزارش هابصنعت؛ ابراهیم طاهری، دادستان میناب با اشاره به تداوم طرح تشدید مقابله با قاچاق سوخت در این شهرستان، گفت: بر این اساس طی شبانهروز گذشته، طی عملیاتهای جداگانهای در مناطق مختلف از شهرستان میناب، هزاران لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب در استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: در راستای دستورات رئیس قوه قضاییه برای مقابله با قاچاق سوخت و کمک به دولت برای حل مشکل ناترازی انرژی و با توجه به تأکیدات رئیس کل دادگستری هرمزگان در این خصوص، دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب با همکاری ضابطان قضایی نسبت به تداوم اقدامات ضربتی و عملیاتی برای انسداد مسیرهای قاچاق سوخت و جلوگیری از تاراج منابع ملی اقدام کرده است.
وی بیان کرد: بر این اساس طی ۲۴ ساعت اخیر، در عملیاتهای جداگانهای در روستاهای سرنی و کفه حاجی آباد و بخش توکهور و هشتبندی در مجموع بیش از ۱۷۴ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.
طاهری تصریح کرد: در نتیجه اقدامات مأموران در مناطق مذکور ۱۱ دستگاه خودروی شوتی و نیسان متعلق به قاچاقچیان سوخت توقیف و بیش از ۱۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق نیز کشف و ضبط شده است.
دادستان میناب همچنین اظهار کرد: پس از صدور دستور قضایی، مأموران پایگاه دریابانی مستقر در شهرستان میناب ضمن افزایش گشتهای دریایی موفق شدند که تعداد ۲ عدد مشک ماری حاوی بیش از ۱۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کنند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حوادث تلخ و ناگوار جادهای اخیر ناشی از تردد بی ضابطه خودروهای سوخت بر در محورهای مواصلاتی استان و با عنایت به مطالبه عمومی در این خصوص، مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت در جادهها بهصورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار دارد و این مهم با رصد اطلاعاتی و عملیاتی و کارآمد سازی نظارتها به صورت جدی پیگیری میشود.
انتهای پیام /