۱۳:۵۰

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

انتقاد عضو کمیسیون انرژی: به تخلف انتصابات جدید در وزارت نفت

انتقاد عضو کمیسیون انرژی: به تخلف انتصابات جدید در وزارت نفت
عضو کمیسیون انرژی مجلس از تخلف قانونی در انتصاب اعضای جدید هیات مدیره شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت از سوی وزیر نفت خبر داد.
کد خبر : ۲۱۱۴

به گزارش هاب‌صنعت؛ مالک شریعتی نیاسر، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در رابطه با انتصابات جدید وزیر نفت گفت: براساس ماده ۴۶ قانون برنامه هفتم، شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت وزارت نفت باید در سازمان بهینه‌سازی ومدیریت راهبردی انرژی ادغام شود.

وی افزود: براساس قانون بودجه ۱۴۰۴، شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت از ابتدای سال جاری حق فعالیت ندارد و با توجه به عدم تاسیس سازمان بهینه‌سازی تاکنون، انتصاب آقای قبادیان تخلف است.

وزیر نفت محسن پاک‌نژاد، بیست هفتم مرداد طی حکمی برات قبادیان را به عنوان عضو اصلی و رئیس هیات مدیره هیات مدیره شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت برای دوره جدید به مدت ۲ سال منصوب کرده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha