به گزارش هابصنعت؛ مالک شریعتی نیاسر، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در رابطه با انتصابات جدید وزیر نفت گفت: براساس ماده ۴۶ قانون برنامه هفتم، شرکت بهینهسازی مصرف سوخت وزارت نفت باید در سازمان بهینهسازی ومدیریت راهبردی انرژی ادغام شود.
وی افزود: براساس قانون بودجه ۱۴۰۴، شرکت بهینهسازی مصرف سوخت از ابتدای سال جاری حق فعالیت ندارد و با توجه به عدم تاسیس سازمان بهینهسازی تاکنون، انتصاب آقای قبادیان تخلف است.
وزیر نفت محسن پاکنژاد، بیست هفتم مرداد طی حکمی برات قبادیان را به عنوان عضو اصلی و رئیس هیات مدیره هیات مدیره شرکت بهینهسازی مصرف سوخت برای دوره جدید به مدت ۲ سال منصوب کرده است.
انتهای پیام/