۱۶:۱۲

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

۲ پالایشگاه تا فروردین ۱۴۰۵ افتتاح می‌شود

۲ پالایشگاه تا فروردین ۱۴۰۵ افتتاح می‌شود
۲ پالایشگاه خوراک آدیش جنوبی و مهر خلیج فارس تا فروردین ۱۴۰۵ افتتاح می‌شود.
کد خبر : ۱۹۷۸

به گزارش هاب‌صنعت؛ ۲ پالایشگاه خوراک آدیش جنوبی و مهر خلیج فارس تا فروردین ۱۴۰۵ افتتاح می‌شود.

خوراک آدیش جنوبی، میعانات گازی بوده و با سرمایه‌گذاری ۳۷۰ میلیون دلاری در منطقه سیراف در حال احداث است. این پروژه قرار بود در ۱۴۰۱ وارد مدار شود. 

مهر خلیج فارس نیز با خوراک میعانات گازی و با سرمایه‌گذاری ۴۷۰ میلیون دلاری قرار بود در ۱۴۰۲ در بندرعباس وارد مدار شود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha