۱۷:۳۴

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

مصرف آب پالایشگاه تهران از منابع زیرزمینی یک‌سوم شد

مصرف آب پالایشگاه تهران از منابع زیرزمینی یک‌سوم شد
مدیر مهندسی طرح‌های پالایشگاه تهران گفت: مصرف روزانه پالایشگاه تهران از آب‌های زیرزمینی ۳۲ هزار مترمکعب بوده که با جایگزینی پساب تصفیه‌شده آن را به یک‌سوم کاهش دادیم.
کد خبر : ۱۸۷۷

به گزارش هاب‌صنعت؛ مدیر مهندسی طرح‌های پالایشگاه تهران گفت: در حال حاضر با توجه به افت آب‌های زیر سطحی مصرف روزانه پالایشگاه تهران از آب‌های زیرزمینی بین ۱۰ تا ۱۲ هزار مترمکعب است.

وی با بیان اینکه این رقم ۳۲ هزار مترمکعب بوده افزود: با جایگزینی پساب تصفیه‌شده آن را به یک‌سوم کاهش دادیم. یکی از صنایع پرمصرف آبی، پالایشگاه تهران است که در مجاورت تهران قرار دارد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha