۲۱:۳۶

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

قدردانی رئیس‌جمهور از ایثارگری کارکنان صنعت نفت در دوران جنگ تحمیلی١٢ روزه

قدردانی رئیس‌جمهور از ایثارگری کارکنان صنعت نفت در دوران جنگ تحمیلی١٢ روزه
رئیس‌جمهور در پیامی خطاب به کارکنان صنعت نفت، از رشادت و تلاش بی‌وقفه‌شان در تأمین انرژی کشور طی دوران سخت جنگ تحمیلی ١٢ روزه قدردانی کرد. 
کد خبر : ۱۶۲۵

به گزارش هاب‌صنعت؛ مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور در پیامی خطاب به کارکنان صنعت نفت، آنان را رزمندگان خط مقدم جنگ دانست و از رشادت و تلاش بی‌وقفه‌شان در تأمین انرژی کشور طی دوران سخت جنگ تحمیلی ١٢ روزه قدردانی کرد. در بخشی از این پیام آمده است:

در پرمخاطره‌ترین مناطق و دشوارترین شرایط، حتی لحظه‌ای مأموریت تأمین انرژی کشور متوقف نشد.

تهاجم دشمن صهیونی به میهن عزیزمان هر چند داغ شهادت مردم سرداران و دانشمندان را بر سینه ایران نهاد، اما از کوران این حادثه تلخ، کوه شکوه و غیرت ملتی متکی به تمدنی دیرین جلوه‌گر شد و اتحادی تاریخ‌ساز و قوام‌بخش در درون ارکان جامعه پدید آورد. 

قدردانی رئیس‌جمهور از ایثارگری کارکنان صنعت نفت در دوران جنگ تحمیلی١٢ روزه

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha