۱۲:۰۵

۱۴۰۴/۰۴/۰۱

بیانیه وزارت امور خارجه در پی تجاوز نظامی آمریکا به تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران

بیانیه وزارت امور خارجه در پی تجاوز نظامی آمریکا به تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران
وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای به حمله نظامی آمریکا به تاسیسات هسته‌ای نطنز، فردو و اصفهان واکنش نشان داد اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران حق خود می‌داند که با تمام توان در برابر تجاوز نظامی آمریکا و ایستادگی کند. 
کد خبر : ۱۴۶۷

به گزارش هاب‌صنعت؛ وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای به حمله نظامی آمریکا به تاسیسات هسته‌ای نطنز، فردو و اصفهان واکنش نشان داد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تجاوز نظامی وحشیانه آمریکا به تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران - که با نقض فاحش و بی‌سابقه بنیادی‌ترین اصول منشور ملل متحد و قواعد حقوق بین‌الملل ارتکاب یافته است- را به شدیدترین وجه محکوم می‌کند و دولت جنگ‌طلب و قانون‌شکن آمریکا را مسبب و مسئول آثار و عواقب بسیار خطرناک مترتب بر این جنایت بزرگ می‌داند.

تجاوز نظامی آمریکا علیه تمامیت سرزمینی و حاکمیت ملی یک کشور عضو سازمان ملل متحد - که با همدستی و همکاری جنایتکارانه رژیم نسل‌کش صهیونیستی صورت گرفته است- یک بار دیگر اوج پلیدی و پلشتی حاکم بر سیاست آمریکا و عمق خصومت و کینه هیات حاکمه آمریکا با مردم صلح‌دوست و استقلال‌طلب ایران اسلامی را نشان داد.

جمهوری اسلامی ایران حق خود می‌داند که با تمام توان در برابر تجاوز نظامی آمریکا و جنایات ارتکابی توسط این رژیم یاغی ایستادگی و از امنیت و منافع ملی ایران دفاع کند. 

تجاوز آمریکا در حمله به تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران که در بامداد دهمین روز از تجاوز نظامی رژیم اسرائیل علیه ایران ارتکاب یافت، همدستی و مشارکت جنایتکارانه آمریکا با رژیم صهیونیستی در طراحی و حمله نظامی به ایران را برای همگان آشکار کرد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha