مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر اینکه مردمیسازی صرفهجویی و بهینهسازی مصرف انرژی یکی از وظایف اصلی این شرکت است، گفت: تحقق پایداری شبکه گاز در شرایط حساس کنونی، بدون مشارکت مؤثر مردم، اجرای همزمان اصلاحات زیرساختی، توسعه کارورهای انرژی و کاهش اتلاف در زنجیره تولید تا توزیع، امکانپذیر نیست.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمینژاد از افزایش روزانه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعبی دریافت و تولید گاز در این پالایشگاه خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب جمعآوری گازهای مشعل را از مهمترین و باارزشترین اقدامهای صنعت نفت در مسیر افزایش بهرهوری دانست.
معاون راهبری بهرهوری سازمان ملی بهرهوری ایران با تأکید بر نقش راهبردی طرح جمعآوری گازهای مشعل در ارتقای بهرهوری زنجیره تأمین انرژی کشور، این طرح را یکی از مهمترین طرحهای ملی و پیشران بهرهوری دانست.
شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۷ درصد از کل گاز تحویلی به شبکه سراسری کشور در بخشهای خانگی، تجاری و صنایع جزء مصرف شده است.
مدیر طرح سیانجی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران از ۱۵ هزار ثبتنام موفق برای تبدیل رایگان خودروهای بنزینی به دوگانهسوز پس از اجرای طرح جدید بنزین (از ۲۲ آذر تاکنون) خبر داد.
مصرف گاز در بخشهای خانگی، تجاری و صنایع جزء در ششمین روز بهمن به ۶۸۲ میلیون مترمکعب رسید.
شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، مصرف گاز در بخشهای خانگی، تجاری و صنایع جزء به ۶۸۳ میلیون مترمکعب رسید.
رئیس مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: استانهای تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و مازندران درمجموع نزدیک به ۵۰ درصد از کل مصرف گاز کشور را به خود اختصاص دادهاند.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از حفاری، تکمیل و بهرهبرداری ۱۲ حلقه از مجموع ۳۲ حلقه چاه گازی در قالب قرارداد با شرکت نفت مناطق مرکزی ایران خبر داد و گفت: این چاهها نقش مهمی در تأمین گاز کشور، بهویژه در روزهای سرد سال ایفا کردهاند.