معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: مهمترین زمان برای کنترل مصرف همان ساعت ۱۲ تا ۱۵ است که در منازل و ادارات باید از کمترین وسیله برقی در این ساعات استفاده شود.
کد خبر: ۶۵۵۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
وزیر نیرو با بیان اینکه ۸۰ درصد مدیریت مصرف برق با کمک مردم و با استفاده از راهکارهای فرهنگی انجام میشود، افزود: برنامه وزارت نیرو این است که در فصل گرم سال به جای قطع برق منطقهای، تنها مشترکان پرمصرف را محدود کند.
کد خبر: ۶۵۳۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
درحالیکه برخی نمایندگان مجلس الزام مشترکان به خرید برق از بورس را زمینهساز تشدید تورم میدانند، آمارها و کارشناسان نشان میدهند این اقدام با کشف قیمتهای کمتر از نرخ دستوری، صرفاً گامی جهت شفافیت و مدیریت ناترازی انرژی است.
کد خبر: ۶۵۱۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۲۷