ساعت کاری ادارات

برچسب ها
بر اساس اعلام استانداری البرز، فعالیت کلیه ادارات استان البرز از روز سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی با حداقل ۵۰ درصد کارکنان به‌صورت حضوری خواهد بود.
کد خبر: ۷۰۹۵    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۹

براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، ساعت کاری تمام ادارات از ساعت ۷ صبح آغاز شده و دقیقاً راس ساعت ۱۳ به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۶۶۳۰    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۰۱

بنا بر مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان، مقرر شد روز سه‌شنبه مورخ ۲۹ اردیبهشت فعالیت ادارات در ۱۵ شهر استان به صورت دورکاری انجام می‌پذیرد.
کد خبر: ۶۵۴۶    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۲۹

سازمان اداری و استخدامی کشور با ابلاغ بخشنامه‌ای به همه دستگاه‌های اجرایی، ساعات کاری آنها را از ۲۶ اردیبهشت تا ۱۵ شهریور از ۷ تا ۱۳ تعیین کرد.
کد خبر: ۶۳۹۵    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۲۲

استاندار تهران، از حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۲    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۱۷

استانداری خوزستان اعلام کرد: ادارات استان تا اطلاع ثانوی از ساعت ۸ تا ۱۳ و با حضور ۵۰ درصد کارکنان فعالیت خواهند داشت.
کد خبر: ۵۹۶۴    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۰۵

استاندار تهران از تداوم فعالیت وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان با حداقل ۵۰ درصد کارکنان به‌صورت حضوری خبر داد.
کد خبر: ۵۶۳۷    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۲۱

سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: استانداران اختیار دارند درخصوص  نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی متناسب با شرایط استان، تصمیم‌گیری کنند.
کد خبر: ۵۶۳۵    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۲۱

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، نحوه حضور و فعالیت کارکنان صنعت نفت از ۱۵ فروردین را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۵۰۰    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۱۴

استاندار تهران گفت: فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز شنبه ۱۵ فروردین‌ ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی با حداقل ۲۰ درصد کارکنان به صورت حضوری انجام خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۵۸    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۱۲

استاندار تهران از ابلاغ نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و اعلام کرد: فعالیت ادارات از فردا چهارشنبه ۵ فروردین ماه با ۲۰ درصد ظرفیت کارکنان به صورت حضوری و بانوان تا اطلاع ثانوی دورکار خواهند بود. 
کد خبر: ۵۲۹۶    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۰۵

فعالیت کلیه ادارات در استان تهران از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ با حضور ۲۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۰۷۵    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۲/۱۵

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت نحوه فعالیت و حضور کارکنانث صنعت نفت را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۰۷۲    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۲/۱۵

سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه ساعات آغاز به کار ادارات در ماه مبارک رمضان را ابلاغ کرد.
کد خبر: ۴۸۶۸    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۱/۲۹

وزیر نفت در یادداشتی درباره اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین نوشت: مصرف بنزین به ارقام بی‌سابقه رسیده و ایران از صادرکننده به واردکننده بنزین تبدیل شده است. اگر روند قبلی ادامه می‌یافت، مشکلات بزرگ‌تری پیش رو بود.
کد خبر: ۳۹۰۹    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۹/۳۰

اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت، تغییر ساعات کاری کارکنان صنعت نفت از ابتدای زمستان تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ را ابلاغ کرد.
کد خبر: ۳۸۹۲    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۹/۲۹

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در دوره سرد سال را ابلاغ کرد.
کد خبر: ۳۸۱۹    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۹/۲۴

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری در دوره سرد سال خبر داد.
کد خبر: ۳۷۹۰    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۹/۲۲

وزارت کشور اعلام کرد: در فصل زمستان، ساعت کاری همه دستگاه‌های دولتی ۸ تا ۱۴ خواهد بود.
کد خبر: ۳۶۹۵    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۹/۱۷

با گذشت بیش از ۹ ماه از وعده اجرای طرح «انتقال سهمیه سوخت از کارت سوخت به کارت بانکی»، اکنون مهلت قانونی تعیین‌شده در بودجه ۱۴۰۴ پایان یافته، اما این طرح هنوز وارد فاز عملیاتی نشده است.
کد خبر: ۳۶۱۱    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۹/۱۲