به گزارش هابصنعت؛ براساس آخرین آمار اعلامشده، تعداد متوفیان حادثه بندر شهید رجایی(شنبه ۶ اردیبهشت) به ۲۵ نفر و تعداد مصدومان نیز به بیش از ۸۰۰ نفر رسیده است که حدود ۲سوم آنها از مراکز درمانی ترخیص شدهاند و بقیه تحت درمان قرار دارند.
به گفته رئیسکل دادگستری استان هرمزگان تاکنون ۲۱ جسد از متوفیان حادثه تحویل پزشکی قانونی استان شده است و ۴ پیکر هم در حال انتقال به پزشکی قانونی است که جمع متوفیان حادثه تاکنون ۲۵ نفر است.
اسامی اجسادی که احراز هویت شدهاند: علی تیما، حسن تنی، خانم خاوری، موسی جمالزاده، حیاتالله توحیدی، رضا کلاتیا، محمود ظهیری، جبار درویشی، ایوب هواسعلی، افسانه تیما
استاندار هرمزگان نیز در پی جان باختن ۱۸ نفر از هموطنان در این حادثه، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.
همچنین عملیات اطفای حریق تقریباً مراحل پایانی خود را طی میکند. از دیشب تا بامداد امروز، تیمهای عملیاتی آتشنشانی با بهرهگیری از ظرفیت لجستیکی و نیروی انسانی استان هرمزگان و استانهای همجوار، کار اطفا را به بهترین نحو انجام دادند.
اکنون به تعداد مورد نیاز هواپیمای آبپاش در منطقه حضور داشته و عملیات اطفای هوایی را انجام میدهند.
انتهای پیام/