به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، محمود محمودی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از تعویض ۲۰۳ کنتور معیوب در قالب اجرای این مانور خبر داد و افزود: نصب ۱۵۸ کنتور، ۱۳۰ شمارشگر و ۷۵ فیوز محدودکننده از دیگر اقدامات انجام شده است.
محمودی همچنین تصریح کرد: با انجام این اقدامات، ۲۳۶ کیلووات از بار شبکه کاهش یافت و در مصرف ۹۲۵۹۵۸ کیاوواتساعت انرژی صرفهجویی شد.
انتهای پیام/