۲۲ خدمه ایرانی یک نفتکش که توسط ایالات متحده در آبهای بینالمللی به طور غیرقانونی توقیف شده بود، با پیگیریهای سفارت جمهوری اسلامی ایران و اقدامات تسهیل گرانه دولت پاکستان، امروز به نماینده سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بندر کراچی منتقل شدند.
انتهای پیام/