۱۴:۰۸

۱۴۰۵/۰۴/۰۵

رئیس کمیسیون انرژی مجلس: اولویت وزارت نفت و نیرو مدیریت مصرف انرژی است

انرژی
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارتخانه‌های نفت و نیرو همه تلاش خود را برای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور به کار گرفته‌اند و برنامه‌ریزی‌هایی را در این باره در دستور کار دارند.
کد خبر : ۷۵۶۶
به گزارش هاب صنعت؛

به نقل از شانا، موسی احمدی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی باید فرهنگ‌سازی انجام شود، گفت: صرفه‌جویی‌هایی انجام شده در مصرف برق و سوخت، نشان‌دهنده نقش پررنگ مردم در مدیریت مصرف انرژی است.

وی با تأکید بر اینکه صرفه‌جویی به معنای مصرف نکردن انرژی نیست، بلکه منظور مصرف صحیح و اصولی است، افزود: مسئولان باید در این خصوص با مردم صحبت کنند، برای نمونه خاموش کردن حتی یک لامپ و استفاده نکردن از وسایل برقی پرمصرف در ساعت‌های اوج می‌تواند کمکی قابل توجه به مدیریت مصرف انرژی داشته باشد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: خوشبختانه وزارتخانه‌های نفت و نیرو همه تلاش خود را برای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور به کار گرفته‌اند و برنامه‌ریزی‌هایی را در این باره در دستور کار دارند.

احمدی تأکید کرد: هرچقدر هم تولید را افزایش دهیم، اگر مصرف بی‌رویه باشد امکان برقراری توازن بین تولید و مصرف وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha