۲۳:۲۶

۱۴۰۵/۰۴/۰۱

سه حکم جدید در سازمان مدیریت راهبردی انرژی

سقاب
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی، طی احکام جداگانه‌ای، تیم اجرایی و راهبردی این سازمان را منصوب کرد.
کد خبر : ۷۴۹۰
به گزارش هاب صنعت؛

اسماعیل سقاب اصفهانی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی، طی احکام جداگانه‌ای، تیم اجرایی و راهبردی این سازمان را منصوب کرد.

بر اساس این احکام، یکتا اشرفی به عنوان معاون توسعه مدیریت، منابع و امور مجلس، یاسر میرزایی به عنوان معاون سیاست‌گذاری مصرف و هدفمندی یارانه‌های انرژی و مجتبی ملایی به عنوان مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل در سازمان منصوب شدند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha