۰۰:۱۹

۱۴۰۵/۰۳/۳۱

اولین محموله ترانزیتی سوخت به روش حمل ترکیبی از کشور خارج شد

سوخت
اولین محموله ترانزیتی سوخت به روش حمل ترکیبی از مسیر عراق وارد و بعد از انجام تشریفات گمرکی در گمرک میانی سنندج به سمت افغانستان خارج شد.
کد خبر : ۷۴۲۰
به گزارش هاب صنعت؛

طبق اعلام گمرک این روش ترانزیتی برای اولین بار در راستای سیاست‌های وزارت اقتصاد مبنی بر محوریت گمرک در تسهیل تجارت و ترانزیت صورت می‌گیرد، به نحوی که همزمان با واگذاری مدیریت مرزی به گمرک این سازمان با بهره‌گیری از اختیارات قانونی نسبت به پیاده‌سازی روش حمل ترکیبی در عبور (ترانزیت) کالا اقدام نموده که ضمن استقبال بخش خصوصی با کاهش هزینه و استفاده بهتر و بیشتر از ظرفیت ریلی همراه شده است.

بر اساس این گزارش، در راستای تسهیل و تسریع در فرآیند ورود وخروج محمولات ترانزیتی، حرکت اولین محموله گازوئیل از طریق حمل ترکیبی (تانکر به قطار) از مبدأ عراق از گمرک باشماق و توسط گمرک بین‌راهی سنندج به مقصد کشور افغانستان ترانزیت و حمل شد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha