محسن پاکنژاد، وزیر نفت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: رئیسجمهور از فعالیت وزارت نفت در زمستان گذشته قدردانی کردند. این موفقیت حاص تلاش همه کارکنان صنعت نفت بوده و ایران مقتدر متکی به وجود آنان است. ضمن تشکر از حمایت بیدریغ رئیسجمهور، فراموش نمیکنیم دکتر پزشکیان در ترغیب مردم به مشارکت در کاهش مصرف نقش تاریخی ایفا کردند.

انتهای پیام/