۲۱:۵۲

۱۴۰۵/۰۳/۲۹

الجزیره : ۲۴ میلیارد دلار از منابع ایران در دسترس قرار گرفت

درآمد نفتی
خبرنگار الجزیره در تهران مدعی شد: با شروع اجرای یادداشت تفاهم ایران و امریکا، ایران تقریباً شروع به استفاده از دارایی‌های مسدودشده خود کرده است
کد خبر : ۷۳۹۱
به گزارش هاب صنعت؛

نورالدین الدغیر خبرنگار الجزیره در تهران مدعی شد: با شروع اجرای یادداشت تفاهم ایران و امریکا، منابع می‌گویند که ایران تقریباً شروع به استفاده از دارایی‌های مسدودشده خود کرده است که بر اساس سازوکاری است که میانجی‌گران ارائه داده‌اند.

وی افزود: روش استفاده و انتقال وجوه در قالب یک خط اعتباری باز تعیین شده است که به ایران اختیار تصرف در آن را می‌دهد.

میزان وجوه آزادشده، ۲۴ میلیارد دلار ذکر شده اس.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha