جیدی ونس، معاون رئیسجمهوری آمریکا طی یک نشست خبری در کاخ سفید اعلام کرد: ایران بدون هیچ تخفیفی نفت زیادی میفروخت، زیرا تحریمها از اساس کارآیی چندانی نداشتند.
وی افزود: راستش را بخواهید، ما لغو تحریمها را امتیازی بزرگ به ایرانیها نمیبینیم، آنها هم این موضوع را بهعنوان امتیازی برای خودشان تلقی نکردند، زیرا موضوعی که مانع فروش نفت آنها میشد، تحریمها نبود.
متن یادداشت تفاهم پایان جنگ تحمیلی آمریکا - رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران در نخستین دقایق بامداد پنجشنبه (۲۸ خرداد) از سوی رؤسایجمهوری ایران و آمریکا امضا شد.
انتهای پیام/