۰۱:۱۱

۱۴۰۵/۰۳/۲۹

اعمال محدودیت برق برای ۳ هزار مشترک پرمصرف تهرانی

نیروگاه برق
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اعمال محدودیت مصرف برای بیش از ۳ هزار مشترک خانگی و تجاری بسیار پرمصرف از ابتدای خرداد سال جاری و از طریق سامانه‌های مدیریت هوشمند مصرف برق خبر داد.
کد خبر : ۷۳۷۶
به گزارش هاب صنعت؛

به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف در پایتخت اظهار کرد: از ابتدای خرداد امسال و با بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند پایش و مدیریت مصرف، محدودیت مصرف برق برای ۳۰۶۹ مشترک خانگی و تجاری در شهر تهران که در زمره مشترکان بسیار پرمصرف قرار داشتند، اعمال شده است.

وی افزود: این اقدام با هدف کنترل بار شبکه، حفظ پایداری فرآیند تأمین برق و توزیع عادلانه انرژی در روز‌های گرم سال انجام شده و مشترکان پر مصرف مشمول اقدامات کنترلی و محدودیت مصرف خواهند شد.

ناظریان با تأکید بر نقش مشترکان در مدیریت مصرف برق تصریح کرد: بالغ بر ۲/۵ میلیون مشترک خانگی معادل ۷۰ درصد از مشترکان شهر تهران کمتر از الگوی تعیین شده، برق مصرف میکنند و همکاری شهروندان در کاهش مصرف به‌ویژه در ساعات اوج بار می‌تواند نقش مهمی در جلوگیری از بروز محدودیت‌های احتمالی و حفظ پایداری شبکه برق پایتخت ایفا کند.

وی تصریح کرد: وضعیت و نحوه مصرف برق مشترکان برق در شهر تهران به صورت شبانه روزی از طریق سامانه‌های پایش هوشمند این شرکت در حال رصد و بررسی است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha