۰۰:۵۴

۱۴۰۵/۰۳/۲۹

مدیرکل حراست شرکت نفت: یک چاه نفت هم در جنگ ۴۰ روزه بسته نشد

دکل حفاری
مدیرکل حراست شرکت نفت با بیان اینکه در دوره جنگ ۴۰ روزه حتی یک چاه نفت هم بسته نشد از راه‌اندازی تأسیسات آسیب‌دیده «لاوان و سیری» تا ۲ هفته آینده خبر داد.
کد خبر : ۷۳۷۲
به گزارش هاب صنعت؛

محمدرضا ناصری کریم‌وند، مدیرکل حراست شرکت نفت در حاشیه بازدید از تأسیسات فلات قاره با بیان اینکه در دوره جنگ ۴۰ روزه حتی یک چاه نفت هم بسته نشد و تولید نفت میادین دریایی کاهش نداشته است، از راه‌اندازی تأسیسات آسیب‌دیده «لاوان و سیری» تا ۲ هفته آینده خبر داد.

قائم‌مقام نفت «فلات قاره» هم در این بازدید با اعلام اینکه کماکان درگیر تبعات جنگ هستیم، گفت: با توجه به برقرار نبودن پروازها، همکاران متعهدانه با تحمل ساعت‌ها مسیر با اتوبوس و قطار خود را به محل کار می‌رسانند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha