محمدرضا ناصری کریموند، مدیرکل حراست شرکت نفت در حاشیه بازدید از تأسیسات فلات قاره با بیان اینکه در دوره جنگ ۴۰ روزه حتی یک چاه نفت هم بسته نشد و تولید نفت میادین دریایی کاهش نداشته است، از راهاندازی تأسیسات آسیبدیده «لاوان و سیری» تا ۲ هفته آینده خبر داد.
قائممقام نفت «فلات قاره» هم در این بازدید با اعلام اینکه کماکان درگیر تبعات جنگ هستیم، گفت: با توجه به برقرار نبودن پروازها، همکاران متعهدانه با تحمل ساعتها مسیر با اتوبوس و قطار خود را به محل کار میرسانند.
انتهای پیام/