۲۱:۲۷

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

تاکید رئیس کمیسیون انرژی مجلس بر هم‌افزایی وزارتخانه‌های نفت و نیرو برای عبور از اوج مصرف تابستان

انرژی
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه تعامل مناسبی بین وزارت نفت و نیرو برقرار است و امیدواریم با همکاری و برنامه‌ریزی مناسب، در تابستان با خاموشی مواجه نشویم.
کد خبر : ۷۲۹۹
به گزارش هاب صنعت؛

موسی احمدی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه، ۲۵ خرداد) در حاشیه نشست اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با محمدصادق عظیمی‌فر، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش، با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد این کمیسیون در حوزه انرژی، به خبرنگار شانا گفت: نشست امروز با محور تأمین پایدار سوخت نیروگاه‌های کشور برگزار شد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امسال از ابتدای خرداد، نشست‌های هماهنگی برای تأمین انرژی در تابستان و زمستان با همکاری شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، شرکت ملی گاز ایران، مجموعه وزارت نفت و همچنین مسئولان وزارت نیرو آغاز کرده‌ایم تا نیازمندی‌های صنعت برق را دریافت کنیم.

احمدی ادامه داد: در نشست امروز نیز جداول و برآورد‌های مربوط به نیاز سوخت صنعت برق تدوین شد تا طی یک هفته آینده در قرارگاه رفع ناترازی انرژی بررسی و تایید نهایی شود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha