۱۵:۲۱

۱۴۰۵/۰۳/۲۵

وزیر نیرو: مدیریت مصرف بدون فرهنگ‌سازی محقق نمی‌شود

وزیر نیرو
وزیر نیرو اطلاع‌رسانی و آموزش را از مهم‌ترین ابزار‌های اصلاح الگوی مصرف دانست و گفت: باید از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور برای ترویج مدیریت مصرف استفاده کرد.
کد خبر : ۷۲۶۳
به گزارش هاب صنعت؛

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، عباس علی‌آبادی، وزیر نیرو امروز (دوشنبه، ۲۵ خرداد) در نشست مشترک با مدیران ارشد صنعت برق بیان کرد: اعمال محدودیت و خاموشی باید متوجه مشترکانی باشد که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند و از سقف مجاز تعیین‌شده فراتر می‌روند و عملاً بدمصرفی را ترویج می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم تشویق مشترکان خوش‌مصرف، افزود: باید با استفاده از منابع و ظرفیت‌های موجود، شرایطی فراهم شود که مشترکان خوش‌مصرف مورد حمایت و تشویق قرار گیرند.

وزیر نیرو با اشاره به شرایط خاص کشور، خدمت‌رسانی در صنعت برق را جهاد و مسئولیتی ملی توصیف کرد و گفت: کشور در شرایط جنگی قرار دارد و همکاران صنعت برق باید با تلاش‌های ارزشمند خود نشان افتخار بگیرند، اما درمقابل، کم‌کاری و سهل‌انگاری نیز نباید بدون برخورد باقی بماند.

علی‌آبادی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی می‌تواند نقش مؤثری در اصلاح رفتار مصرفی داشته باشد، تصریح کرد: هرگاه فردی از الگوی تعیین‌شده مصرف عبور کند، می‌توان با آموزش و اطلاع‌رسانی مناسب، زمینه اصلاح این رفتار را فراهم کرد.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی کشور، خواستار بهره‌گیری گسترده از توان رسانه ملی و سایر مجاری ارتباطی برای تبیین ضرورت مدیریت مصرف و تشدید برخورد با مشترکان پرمصرف شد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha