۱۱:۲۱

۱۴۰۵/۰۳/۲۵

ونس: مردم آمریکا از افزایش قیمت بنزین رنج بردند

بنزین
معاون رئیس جمهور آمریکا بعد از اعلام حصول تفاهم‌نامه با ایران گفت، رئیس جمهور واقعا نگران افزایش قیمت بنزین بود و این توافق برای مردم آمریکا اتفاق بزرگی است.
کد خبر : ۷۲۵۶
به گزارش هاب صنعت؛

جی دی ونس معاون رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز درباره حصول تفاهمنامه با ایران گفت، حالا امیدواریم دوران جدیدی با ایرانی‌ها آغاز شود! این برای مردم آمریکا اتفاق بزرگی است.

وی در ادامه افزود، می‌دانم که آنها (مردم آمریکا) از قیمت بالای بنزین رنج برده‌اند. رئیس جمهور قطعاً نگران این واقعیت بوده است. اما کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که هزینه انرژی را نه فقط اکنون، بلکه برای درازمدت کاهش دهیم و یک موتور واقعی رفاه در خاورمیانه ایجاد کنیم که در آن آمریکایی‌ها از قیمت‌های پایین‌تر انرژی و قیمت‌های پایین‌تر بنزین بهره‌مند شوند و ما همان خطر هرج و مرجی را که در نسل گذشته داشته‌ایم، نداشته باشیم.

ونس افزود، این توافق تصریح می‌کند که ایران هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت و به دنبال توسعه، دستیابی یا تلاش برای خرید آن نخواهد بود.

معاون رئیس جمهور آمریکا مدعی شد، تا زمانی که ایران به تعهدات خود پایبند باشد، مزایای واقعی دریافت خواهد کرد.

ونس همچنبن افزود، واشنگتن پس از حمله اسرائیل به بیروت نگران پاسخ گسترده ایران بود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha