مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران مبنی بر کاهش مصرف انرژی ادرات و سازمانها، برق تعدادی از ادارات و سازمانهای بدمصرف و پرمصرف را قطع کردیم.
وی افزود: برق ساختمان مرکزی بانک شهر، ساختمان مرکزی بانک مسکن، ساختمان مرکزی بانک گردشگری، ساختمان مرکزی بیمه البرز، ساختمان مرکزی پست و تلگراف به دلیل افزایش مصرف قطع شد. از ابتدای تیر اسامی همه ادارات و ارگانهایی که پرمصرف هستند، اعلام میشود.
انتهای پیام/