۰۱:۲۰

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

برق ۱۰ اداره پرمصرف تهران قطع شد

قطعی برق
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: برق تعدادی از ادارات و سازمان‌های بدمصرف و پرمصرف را قطع کردیم. 
کد خبر : ۷۲۱۳
به گزارش هاب صنعت؛

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران مبنی بر کاهش مصرف انرژی ادرات و سازمان‌ها، برق تعدادی از ادارات و سازمان‌های بدمصرف و پرمصرف را قطع کردیم. 

وی افزود: برق ساختمان مرکزی بانک شهر، ساختمان مرکزی بانک مسکن، ساختمان مرکزی بانک گردشگری، ساختمان مرکزی بیمه البرز، ساختمان مرکزی پست و تلگراف به دلیل افزایش مصرف قطع شد. از ابتدای تیر اسامی همه ادارات و ارگان‌هایی که پرمصرف هستند، اعلام می‌شود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha