معاون شیلات وزیر جهاد کشاورزی حمزه رستمپور امروز گفت: با توجه به احتمال قطعی برق و تأثیر آن بر فعالیت مزارع آبزیپروری، سهمیه سوخت واحدهای تولیدی افزایش مییابد.
قطعی برق در سالهای گذشته خسارتهای زیاد به بخش آبزی پروری وارد کرده بود، رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی از قطعی برق روزانه دو ساعت در ایام تابستان خبر داده بود.
رستمپور میگوید با حمایت از زیرساختها، توسعه بازارهای صادراتی و تقویت مصرف داخلی، توسعه پرورش ماهی در قفس، استفاده از ظرفیت منابع آبی کوچک، افزایش بهرهوری تولید، مشکلات حوزه شیلات را برطرف میکنیم.
بر اساس اعلام سازمان شیلات، افزایش سهمیه سوخت در برخی استانها اجرا شده وبقیه در دست اجرا است.
انتهای پیام/