تعداد بازدید : 0
کد ویدیو
کد خبر : ۷۱۸۶
۱۳:۲۹

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

اعطای گواهی صرفه‌جویی به شهروندانی که از تجهیزات سرمایشی کم‌مصرف استفاده کنند

عباس علی‌آبادی گواهی صرفه‌جویی انرژی را یکی از ابزار‌های مؤثر برای مدیریت مصرف و افزایش بهره‌وری دانست و گفت: طرحی که با مشارکت مردم و کاهش مصرف برق، زمینه بهره‌مندی از مزایای اقتصادی صرفه‌جویی را فراهم می‌کند.

گزارش خطا

ارسال نظر
captcha