اعطای گواهی صرفهجویی به شهروندانی که از تجهیزات سرمایشی کممصرف استفاده کنند
عباس علیآبادی گواهی صرفهجویی انرژی را یکی از ابزارهای مؤثر برای مدیریت مصرف و افزایش بهرهوری دانست و گفت: طرحی که با مشارکت مردم و کاهش مصرف برق، زمینه بهرهمندی از مزایای اقتصادی صرفهجویی را فراهم میکند.