۰۲:۳۰

۱۴۰۵/۰۳/۲۱

قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: تنگه هرمز به‌طور کامل مسدود شد

تنگه هرمز
قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) اعلام کرد: از این لحظه به دلیل ناامنی در منطقه، تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته اعلام می‌گردد و هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت.
کد خبر : ۷۱۲۹
به گزارش هاب صنعت؛

قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ادامه شرارت‌های آمریکای جنایتکار و با توجه به آغاز حملات ارتش متجاوز آن کشور به برخی از مناطق جنوب در استان هرمزگان، از این لحظه به دلیل ناامنی در منطقه، تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته اعلام می‌گردد و هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت.

در ادامه اطلاعیه آمده: ادعای آمریکا مبنی بر عبور کشتی از تنگه یاد شده تکذیب می‌شود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha