به نقل از خبرگزاری خانه ملت علی حدادی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر تصمیم دولت برای اعمال محدودیت تامین انرژی برای صنایع در تابستان، گفت: ما در نشستی که در گذشته با وزیر صمت داشتیم موضوع ضرورت عدم قطع برق برای صنایع را مطرح کردیم و وی نیز به این نکته اشاره کرد که آقای رئیس جمهور دستور دادند که انرژی صنایع قطع نشود.
نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: البته ما همچنان پیگیر این موضوع هستیم و قرار شد در نشستی با وزرای صمت و نفت این موضوع را به طور ویژه پیگیری کنیم.
وی با بیان با اشاره به اینکه وزیر نیرو اعلام کرد که امسال مشکل تامین برق برای صنایع نداریم، خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم انرژی صنایع به هیچ وجه قطع نشود چرا که در شرایط کنونی کشور قطعاً به حوزه تولید آسیب خواهد رساند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بر اساس آنچه گزارش شده است ظاهراً وزارتخانههای مربوطه در این حوزه یک تقسیم کاری کرده و برنامه ریزی دارند، اما ما نیز همچنان پیگیر این موضوع هستیم چرا که به هیچ عنوان قطعی انرژی را برای صنایع کشور نخواهیم پذیرفت.
انتهای پیام/