«سنتکام»، اعلام کرد: نفتکش خالی M/T Marivex با پرچم «پالائو» را در خلیج عمان، پس از آنکه این کشتی با تلاش برای حرکت به سمت یک بندر ایرانی، محاصره مداوم علیه ایران را نقض کرد، از کار انداختیم!
بر این اساس، یک فروند جنگنده، پس از آنکه خدمه از دستورالعملهای نیروهای آمریکایی پیروی نکردند، یک مهمات دقیق به سمت فضای مهندسی و هدایت کشتی شلیک کرد!
انتهای پیام/