۰۱:۵۷

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

ماینر‌ها ۲ هزار مگاوات برق را می‌بلعند

ماینر
به گفته معاون برق و انرژی وزیر نیرو، ماینر‌های غیر مجاز استخراج رمز ارز طبق برآورد ۲۰۰۰ مگاوات برق را مصرف می‌کنند.
کد خبر : ۷۰۶۲
به گزارش هاب صنعت؛

به نقل از خبرگزاری فارس؛ مصطفی رجبی مشهدی معاون برق و انرژی وزیر نیرو در مورد نقش ماینر‌های غیر مجاز استخراج رمز ارز در ناترازی برق، گفت: بر اساس برآورد، حدود ۲۰۰۰ مگاوات برق توسط ماینر‌های غیر مجاز مصرف می‌شود، اما برنامه‌هایی برای شناسایی و برخورد با این دستگاه‌ها داریم.

با معرفی ماینر‌ها توسط مردم جایزه هم تعلق می‌گیرد. مردم از طریق سرشماره ۳۰۰۰۵۱۲۱ دستگاه‌های غیر مجاز رمز ارز را معرفی کنند و به ازای هر دستگاه ۳ میلیون تومان و برای ده تا ماینر ۳۰ میلیون تومان جایزه بگیرند.

رجبی مشهدی در پاسخ به این پرسش که هر ماینر رمز ارز چقدر برق مصرف می‌کند، گفت: هر دستگاه معادل برق ۱۲ مشترک خانگی مصرف می‌کند.

معاون وزیر نیرو در مورد مقابله با برق دزدی، گفت: برای مقابله با برق دزدی هم تازه شروع کردیم و هر چه جلو برود، اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha