۲۰:۴۹

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

۵ نیروگاه جدید وارد مدار تهران می‌شود

نیروگاه برق
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: تابستان امسال ۵ نیروگاه جدید با ظرفیت ۳۰ مگاوات به شبکه برق تهران افزوده می‌شود.
کد خبر : ۷۰۳۰
به گزارش هاب صنعت؛

فرهاد شبیهی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: تابستان امسال ۳۰ مگاوات ظرفیت جدید با سرمایه‌گذاری بیش از ۹۰۳ میلیارد تومان به شبکه برق تهران افزوده می‌شود.

وی افزود: دو نیروگاه در «نصیرآباد» و «طرشت» با مجموع ظرفیت ۱۰ مگاوات به بهره‌برداری رسیده و به شبکه پیوسته‌اند.

شبیهی ادامه داد: سه نیروگاه دیگر در «کاله»، «پاکدشت» و «صفادشت» با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۴ درصد، تا اوایل تابستان امسال وارد مدار می‌شوند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha