عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی: گران کردن بنزین، مصرف را کاهش نمیدهد
رضا سپهوند، عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر اینکه سیاستهایی برای مدیریت مصرف بنزین در وزارت نفت در دست تدوین است، گفت: زمانی که در کمیسیون انرژی صحبت از افزایش قیمت بنزین شد، تأکید کمیسیون بر این بود که افزایش قیمت بنزین مصرف را کاهش نمیدهد و تاثیر آن بسیار کم خواهد بود. برای مدیریت مصرف باید به سمت روشهای غیرقیمتی برویم.