۰۴:۰۱

۱۴۰۵/۰۳/۱۴

بارگیری نفت همچنان در جزیره خارک ادامه دارد

جزیره خارک
تصاویر ماهواره‌ای از بارگیری یک ابرنفتکش در جریزه خارک خبر می‌دهد.
کد خبر : ۶۹۵۷
به گزارش هاب صنعت؛

شرکت کمک‌کننده به رهیابی محموله‌های نفتی ایران به آمریکا، تنکرترکرز، می‌گوید، یک نفتکش غول‌پیکر برای نخستین بار در ۴ هفته گذشته در حال بارگیری نفت در جزیره خارگ دیده شده است.

از زمانی‌که محاصره غیرقانونی آمریکا علیه بنادر ایران شروع شده، دونالد ترامپ چندین مرتبه گفته است که خط لوله‌های نفتی ایران از درون منفجر خواهند داشت، اما با گذشت بیش از ۵۰ روز هنوز هیچ انفجاری در مخازن و خط لوله‌های ایران رخ نداده است.

حالا نفتکش خالی که دیشب هدف حمله آمریکا قرار گرفته، از همان نفتکش‌هایی است که همین سایت تنکرترکز می‌گوید، ایران از آنها برای ذخیره‌سازی نفت استفاده می‌کند و «با وجود این نفتکش‌ها و مخازن خشکی، وضعیت ذخیره‌سازی این کشور در شرایط بحرانی نیست.»

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha