ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا(سنتکام) مدعی شد: نیروهای ما یک نفتکش خالی را در خلیجفارس که به سمت یکی از بنادر ایران در حرکت بود، متوقف کردند
طبق اطلاعیه سنتکام، «نفتکش توقیف شده توسط نیروهای ما، پرچم بوتسوانا را برافراشته بود و خدمه آن به دستورات داده شده تمکین نکردند. یک هواپیمای آمریکایی با شلیک موشک به موتورخانه نفتکش، آن را از کار انداخت».
انتهای پیام/