۰۱:۴۹

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

علی‌آبادی: مصرف برق ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است

قطعی برق
وزیر نیرو گفت: در حال حاضر کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مصرف را مشاهده می‌کنیم؛ این در حالی است که با توجه به شرایط موجود باید انتظار افزایش مصرف را داشته باشیم.
کد خبر : ۶۸۹۰
به گزارش هاب صنعت؛

عباس علی‌آبادی وزیر نیرو در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به روند مصرف انرژی در کشور اظهار کرد: در حال حاضر کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مصرف را مشاهده می‌کنیم؛ این در حالی است که با توجه به شرایط موجود باید انتظار افزایش مصرف را داشته باشیم.

وی افزود: مردم در مدیریت مصرف همراهی خوبی داشته‌اند و این همکاری در کاهش میزان مصرف کاملاً مشهود است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha