مدیرعامل گروه پتروپارس گفت: تولید روزانه گاز در قطعه ۱۱ پارس جنوبی از ۴۱۰ میلیون فوتمکعب در ابتدای دولت چهاردهم، اکنون به حدود ۸۴۰ میلیون فوتمکعب رسیده و با ورود چاه یازدهم به مدار، این میزان از مرز ۹۱۰ میلیون فوتمکعب عبور خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در کمتر از ۴ هفته آینده، سه حلقه چاه جدید وارد مدار تولید میشود که نقش مهمی در پایداری شبکه گاز کشور خواهد داشت افزود: نصب جکت (پایه سکو) در بخش فراساحل قطعه ۱۱ پارس جنوبی موفقیتآمیز بوده و ساخت عرشه این طرح با سرعت در حال انجام است.
انتهای پیام/