۰۲:۴۹

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

رئیس‌جمهور: مدیریت صحیح مصرف انرژی باید از مدارس نهادینه شود

پزشکیان
رئیس‌جمهور با تأکید بر ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف از سنین پایه، خواستار آموزش مدیریت صحیح مصرف انرژی و منابع به دانش‌آموزان شد و نقش نظام آموزشی را در ارتقای تاب‌آوری اجتماعی و اقتصادی کشور، راهبردی و تعیین‌کننده توصیف کرد.
کد خبر : ۶۷۶۸
به گزارش هاب صنعت؛

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور امروز (سه‌شنبه، پنجم خرداد) در نشست با وزیر و معاونان وزارت آموزش و پرورش، آموزش فرهنگ صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف را یکی از مأموریت‌های مهم نظام آموزشی کشور برشمرد و با تأکید بر ضرورت آموزش این مفاهیم از سنین پایه، تصریح کرد: برای ارتقای تاب‌آوری کشور، باید دانش‌آموزان را با فرهنگ مصرف صحیح، مدیریت منابع و مسئولیت‌پذیری اجتماعی آشنا کنیم تا نسل آینده بتواند کشور را با بهره‌وری و عقلانیت بیشتری اداره کند.

وی با تأکید بر اهمیت مسائل داخلی کشور افزود: باید رویکرد‌های مبتنی بر تخریب و هیجان‌زدگی جای خود را به فرهنگ سازندگی، همبستگی و بازسازی کشور بدهند و همان‌گونه که در دفاع از کشور ایستادگی کردیم، اکنون نیز باید در مسیر بازسازی آسیب‌ها و تقویت زیرساخت‌های کشور حرکت کنیم.

رئیس‌جمهور گفت: دولت به‌تنهایی قادر به حل همه مشکلات نیست، اما با همراهی مردم، عبور از شرایط دشوار ممکن خواهد بود. اگر مردم همراهی کنند، بسیاری از مسائل و چالش‌ها حل‌شدنی است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha