با موافقت و تصویب شورای عالی فرهنگی وزارت نفت، پرداخت بن غیرنقدی بزرگداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، امام رضا (ع) و دهه کرامت به تمام کارکنان ستادی شامل رسمی، پیمانی، قراردادی و پیمانکاری شاغل در پیمانهای مستمر غیر پروژهای که تمام وقت مشغول به کار بوده مصوب شد.
علاوه بر این، با موافقت شورای فرهنگی وزارت نفت، به منظور تقویت احساس تعلق سازمانی و قدردانی از زحمات شاغلان ستادی در سال ۱۴۰۵، مقرر شد بمناسبت سالروز استخدام کارکنان ستادی شامل نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی و پیمانکاری شاغل در پیمانهای مستمر غیرپروژهای که بصورت تمام وقت مشغول به کار بوده بن خرید غیر نقدی کالا پرداخت شود.
انتهای پیام/