۰۲:۰۷

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

رئیس‌جمهور: صرفه‌جویی در انرژی ضرورتی برای افزایش تاب‌آوری ملی است

پزشکیان
رئیس‌جمهور با بیان اینکه بسیاری از راهکار‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، نیازمند سرمایه‌گذاری نیست و بخش قابل توجهی از آن با اصلاح فرهنگ مصرف قابل تحقق است، گفت: صرفه‌جویی در مصرف انرژی یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های افزایش تاب‌آوری ملی است.
کد خبر : ۶۷۵۹
به گزارش هاب صنعت؛

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور امروز (سه‌شنبه، ۵ خرداد) در نشست با جمعی از فرماندهان و مدیران وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به موضوع صرفه‌جویی در مصرف انرژی اشاره کرد و گفت: مجموعه‌های نظامی و دفاعی می‌توانند در اصلاح الگوی مصرف انرژی، توسعه زیرساخت‌های کم‌مصرف و بهره‌گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر نقش‌آفرینی مؤثری داشته باشند.

وی افزود: استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در ساختمان‌ها و تأسیسات، کاهش مصرف انرژی در تجهیزات و اصلاح رفتار مصرفی می‌تواند منابع بیشتری را برای بخش تولید و صنعت آزاد کند و زمینه‌ساز حل بخشی از مشکلات اقتصادی کشور شود.

رئیس‌جمهور تأکید کرد: بسیاری از راهکار‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، نیازمند سرمایه‌گذاری نیست و بخش قابل توجهی از آن با اصلاح فرهنگ مصرف، تغییر رفتار‌های روزمره و ارتقای مدیریت در خانواده و دستگاه‌های اجرایی قابل تحقق است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha