حمید بورد، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه بازسازی واحدهای آسیبدیده در جنگ ۴۰روزه با پیشرفت مطلوبی در جریان است گفت: هدفگذاری و برنامهریزی دقیقی برای این کار انجام گرفته است.
وی افزود:بازسازی در عسلویه و دیگر نقاطی که دچار حادثه شده بودند آغاز شده است؛ در تلاشیم تا فاز به فاز واحدهای چهار پالایشگاه گازی آسیبدیده پارس جنوبی را عملیاتی و به مدار تولید برگردانیم.
بورد ادامه داد: این پروژه در قالب فعالیت مشترک میان شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی گاز ایران تعریف شده و خوشبختانه با سرعت مطلوبی در حال اجراست.
وی گفت: افزون بر بازسازی واحدهای آسیبدیده، افزایش ضربتی تولید از دیگر میادین نیز در دستور کار قرار دارد تا حداقل فشار به شبکه گاز وارد شود.
انتهای پیام/