۱۸:۰۳

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

بازسازی واحد‌های آسیب‌دیده پتروشیمی وارد فاز عملیاتی شد

پتروشیمی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به بازسازی واحد‌های پتروشیمی که در جریان جنگ تحمیلی سوم آسیب دیده‌اند، گفت: در حوزه بازسازی دو فاز را به‌طور هم‌زمان پیگیری می‌کنیم.
کد خبر : ۶۷۴۶
به گزارش هاب صنعت؛

به نقل از شانا، حسن عباس‌زاده، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه در فاز نخست، بازیابی شرکت‌های پتروشیمی در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: در این فاز تلاش می‌کنیم با تجمیع منابع موجود، شرکت‌هایی را که به‌صورت مستقیم از جنگ آسیب ندیده‌اند به بهره‌برداری برسانیم.

وی اعلام کرد: این فرایند با اولویت تأمین صنایع داخلی و محصولات مورد نیاز صنایع پایین‌دستی به‌شکل مطلوبی در جریان است.

معاون وزیر نفت ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، شرکت‌های پتروشیمی مستقر در عسلویه و ماهشهر که به‌صورت مستقیم خسارت ندیده‌اند، به مدار تولید بازمی‌گردند.

عباس‌زاده با اشاره به فاز دوم و آغاز فرایند بازسازی گفت: آواربرداری شرکت‌هایی که به‌صورت مستقیم هدف قرار گرفته‌اند، در جریان است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه خسارت‌ها برآورد شده است، افزود: امیدواریم بتوانیم عملیات بازسازی را در کوتاه‌مدت به نتیجه برسانیم.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha