۰۲:۵۷

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

۲ راهکار برای کم کردن قبض برق

قبض برق
معاون وزیر نیرو امروز سوم خرداد ۱۴۰۵ جزئیات تشویق مشترکان کم‌مصرف برق را اعلام کرد.
کد خبر : ۶۷۰۰
به گزارش هاب صنعت؛

مشترکانی که حداقل ۱۰ درصد از سال گذشته کمتر برق مصرف کنند، تا ۳۰ درصد در قبض برق تشویق می‌شوند. این قاعده جدید را معاون وزیر نیرو مصطفی رجبی مشهدی، معاون وزیر نیرو امروز اعلام کرد.

پاداش تنها به کاهش مصرف ختم نشده و اگر مشترکان خانگی نیروگاه ۵ کیلوواتی خورشیدی احداث کنند، ۲۰ درصد از قبض برق آنها کمتر می‌شود.

اگر این مشترکان علاوه بر نیروگاه خورشیدی تجهیزات ذخیره‌سازی هم نصب کنند، ۳۰ درصد از قبض آنها کم می‌شود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha