۰۲:۵۵

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

تعزیرات برق ١٢ ماینر در ری را قطع و متخلفان را جریمه کرد

ماینر
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از جریمه ۲ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریالی برای نگهداری ماینر قاچاق در شهرری خبر داد.
کد خبر : ۶۶۹۹
به گزارش هاب صنعت؛

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران، داریوش جودکی روز یکشنبه گفت: شعبه ششم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ری به پرونده قاچاق ۱۲ دستگاه ماینر به ارزش ۲ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریال جریمه معادل ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد.

جودکی بیان کرد: پرونده این تخلف با گزارش پلیس امنیت اقتصادی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha