معاون سازمان بهرهوری گفت: راندمان و بهرهوری آب و برق افزایش پیدا خواهد کرد، بهطوری که بهرهوری در نیروگاههای حرارتی از میانگین ۳۹.۸ به ۴۴ درصد افزایش مییابد، همچنین باید بهرهوری نیروگاههای جدید حداقل ۵۵ درصد باشد.
وی افزود: قرار است در برنامه هفتم میزان تلفات برق در شبکه انتقال به زیر ۱۰ درصد برسد و تلفات شبکه آبرسانی سالانه ۵ درصد کاهش پیدا کند.
انتهای پیام/