۰۲:۳۶

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

بهره‌وری نیروگاه‌های حرارتی ۴ درصد افزایش می‌یابد

نیروگاه برق
معاون سازمان بهره‌وری گفت: بهره‌وری در نیروگاه‌های حرارتی از میانگین ۳۹.۸ به ۴۴ درصد افزایش می‌یابد.
کد خبر : ۶۶۹۲
به گزارش هاب صنعت؛

معاون سازمان بهره‌وری گفت: راندمان و بهره‌وری آب و برق افزایش پیدا خواهد کرد، به‌طوری که بهره‌وری در نیروگاه‌های حرارتی از میانگین ۳۹.۸ به ۴۴ درصد افزایش می‌یابد، همچنین باید بهره‌وری نیروگاه‌های جدید حداقل ۵۵ درصد باشد.

وی افزود: قرار است در برنامه هفتم میزان تلفات برق در شبکه انتقال به زیر ۱۰ درصد برسد و تلفات شبکه آب‌رسانی سالانه ۵ درصد کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha