۱۴:۵۵

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

رئیس‌جمهور: اتلاف منابع انرژی باید متوقف شود

پزشکیان
رئیس‌جمهور با اشاره به موضوع بهینه‌سازی مصرف در حوزه انرژی گفت: اتلاف منابع در انرژی باید متوقف شود.
کد خبر : ۶۶۷۳
به گزارش هاب صنعت؛

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور شنبه (دوم خرداد) در پیامی به همایش ملی بهره‌وری تصریح کرد: در جهان امروز، توجه به بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف نه یک انتخاب، بلکه ضرورتی اساسی برای تقویت تاب‌آوری ملی در عبور از چالش‌ها، ارتقای کیفیت حکمرانی و فراهم‌سازی زمینه رشد و پیشرفت کشور است.

وی تأکید کرد: در شرایطی که کشور با محدودیت منابع و آسیب‌های ناشی از جنگ روبه‌روست، ارتقای بهره‌وری باید به یکی از محور‌های اصلی سیاست‌گذاری و مدیریت اجرایی تبدیل شود.

رئیس‌جمهور توجه جدی به بهینه‌سازی مصرف و کاهش اتلاف منابع در حوزه‌های مهمی مانند انرژی و آب و نیز زنجیره تولید و توزیع کالا و فرایند‌های اجرایی و اداری را از دیگر ضرورت‌های مهم کشور دانست و گفت: بخش قابل توجهی از محدودیت‌ها، بیش از آنکه ناشی از کمبود منابع باشد، حاصل ناکارآمدی در شیوه مصرف و تخصیص منابع است.

پزشکیان افزود: مردم باید در این شرایط دشوار و با وجود همه فشار‌های اقتصادی موجود، به نهضت بهینه‌سازی مصرف بپیوندند. با یاری خدا نه‌تنها بحران‌ها را پشت‌سر خواهیم گذاشت، بلکه آینده پرافتخاری را برای این مرز و بوم رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha