روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی آورده است: تهران برای تداوم تولید نفت خود، به روش ذخیرهسازی شناور روی آورده است و از نفتکشهای قدیمی لنگرانداخته در خلیج فارس جهت ذخیرهسازی نفت استفاده میکند.
در حال حاضر حدود ۳۹ نفتکش حامل نفت و محصولات پتروشیمی ایران در خلیج فارس مستقر هستند و تجمع بزرگی از این کشتیها در نزدیک پایانه صادراتی جزیره خارگ دیده میشود.
انتهای پیام/