۱۶:۳۸

۱۴۰۵/۰۳/۰۱

وزیر نفت: مردم در مصرف بهینه سوخت همراهی کنند

وزیر نفت
وزیر نفت با تأکید بر همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت، گفت: با همراهی مردم عزیزمان، ان‌شاءالله بتوانیم واحد‌هایی را که ممکن است به زمان طولانی‌تری نیاز داشته باشد عملیاتی کنیم.
کد خبر : ۶۶۲۹
به گزارش هاب صنعت؛

محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت با تأکید بر همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت، گفت: در طول جنگ ۴۰ روزه، دشمن خبیث صهیونیستی- آمریکایی، بخشی از تاسیسات گاز، مخازن ذخیره‌سازی و تامین سوخت را در استان تهران مورد هدف قرار داد.

وی افزود: اگرچه همکارانمان با استفاده از دیگر ظرفیت‌های موجود، بخش عمده‌ای از آنچه را که از دست داده بودیم، بسیار سریع به مدار برگرداندند، با این حال در ادامه بی‌شک نیازمند همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت هستیم.

پاک‌نژاد ادامه داد: هیچ‌گاه نمی‌گویم مصرف کم، بلکه روی مصرف بهینه و مناسب تأکید دارم. با همراهی مردم عزیزمان، ان‌شاءالله بتوانیم واحد‌هایی را که ممکن است به زمان طولانی‌تری نیاز داشته باشد عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha